Ga naar hoofdinhoud
Werkgever
ZZP'er
Particulier
Bedankt voor het aanmelden van je servicebeurt!

Bedankt voor het aanmelden van je servicebeurt!

Wat gebeurt er nu?

Wij gaan contact zoeken met een fietsenwinkel voor je die de servicebeurt kan uitvoeren. Heb je zelf een fietsenwinkel gekozen? Dan proberen we daar op korte termijn een beurt in te plannen. Mocht dat niet lukken, of heb je geen voorkeur aangegeven? Dan zoeken wij een fietsenwinkel dicht bij jou in de buurt om de service te laten afnemen.

Meestal kun je vervolgens op je eigen tijd langsgaan bij deze fietsenwinkel, in sommige gevallen moet je van tevoren even een tijd afspreken met de fietsenmaker. Wij zullen je hierover informeren.

Wat voor werkzaamheden worden er uitgevoerd?

Bij een periodieke servicebeurt loopt de fietsenmaker jouw fiets van top tot teen na. Er wordt gekeken of er misschien onderdelen (bijna) versleten zijn, deze worden dan vervangen. Daarnaast worden versnellingen en remmen weer goed afgesteld en worden er eventuele software updates uitgevoerd bij e-bikes. Tot slot alle boutjes en moeren aandraaien en je bent weer klaar voor vele kilometers fietsplezier!

Moet ik nog iets meenemen naar de fietsenwinkel?

Alleen je fiets! Het is ook handig je contractnummer even bij de hand te houden als je de fiets komt brengen.

Hoe lang duurt een servicebeurt?

Meestal kun je jouw fiets dezelfde dag weer ophalen. Het kan ook zijn dat het langer duurt omdat er onderdelen besteld moeten worden. Dit zal de fietsenmaker met je bespreken. 

Moet ik nog iets betalen in de winkel?

Nee, wij regelen de administratieve handeling met de fietsenwinkel. Zodra de fiets klaar is kun je hem weer ophalen, wij betalen de factuur!